24/4= dålig dag


Hej gott folk..

Ja idag vaknade jag nog på fel sida (delvis).
Började med att jag har hållt på att svimma hela morgonen och mår illa.

Sen é jag bara så trött på allt allt allt.
Känner mig som en sur kärring idag.

Orkar inte vara gravid och ha en fet mage ivägen överallt  även om alla säger att det é fint.
È inte dom som bär på det. Visst det é mysigt att någon rör sig där inne och man é nyfiken på vad.
Men detta springandet på toa, ont, trött och svimmfärdig, huvudvärk hmm, nä tack.
Sen orkar jag inte göra allt hemma heller och har väll ingen som tar insiativet där hemma heller, lr så ser han bara förbi det. Vilket gör mig ganska arg.
Orkar inte jobba hela dagar komma hem och ta allt där hemma själv oxå.

Nä ska förslöka se något på något possetivt och det é att jag é LEDIG i morgon.

Hoppas jag inte trycker ner er med min dåliga dag?!

KRAM







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0