23/3

Hej alla och Anna =)

Ja då va det måndag igen, UNDERBART haha.
I helgen hände ju inte så mycket då Theo blev sjuk i fredags.
Blev så jävla arg på dagis att dom inte ringer om dom é sjuka?!
Vissa ringer dom för inget och oss inte alls. Theo va varm när vi hämtade han och dom sa att han bara
suttit hela dagen och gråtit och ropat på mamma och pappa. STACKARN.
Blir så förbannad.

I lördags va vi hemma hela dagen, tvättade, sjukt va tvätt man får på en vecka igentligen.
Jimmy åkte på frölunda matchen på kvällen och jag satt hemma själv. Theo somnade kl 18,00 så va skönt att få sitta själv hehe.

I söndags åkte jag till backaplan och kollade en bilbarnstol som detva rea på
men gud va folk det va ute så fick ingen hjälp. Så ska åka och kolla i morgon igen.
Kollade bebiskläder med men hittade inget roligt.
Så svårt att veta vad man ska köpa. Vad ska dom ha på sig i juni ute lixom?

Nä nu ska jag snart sluta jobba och hem till min lilla son.
Har varit en del att göra på jobbet idag, skönt.
Fast negativa saker har hänt. Har krånglat en del med systemet till datorerna.

Magen växer oxå. Börjar bli jobbigt nu. Kan inte sitta sova mm som man vill hehe.
Sen av 24 tim om dygnet så kissar jag nog allvarligt 22 tim. Ganska jobbigt.
Sen dessa sammandragningar. Anna du kan la ta lite av mina?
Så slipper jag ha så ont på kvällarna?!
Du ska ju få ligga i min pool när jag fött haha =)


Ha det bra allihop.
Nä ut i solen med er nu =)

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra Linda!! Uppskattar att du en flitig bloggare och att man inte behöver tjata på dig ! ;)

Perfekt att ha nåt att läsa när d e tråkigt på jobbet. Sköt om dig o sammandragningarna. Du kan väl förklara för mig hur det känns nån gång... :)

Kram på dig!

2009-03-25 @ 14:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0