17/3

God morgon.

Inatt har Theo sovit bra. Men inte jag.
Har vaknat flera gånger av illamående och kallsvettats och känt mig yr.
Tycker det é konstigt att det kommer när jag sovit men men. 

Igår hände inte så mycket efter jobbet. VA hem och slappa och bada med Theo 
Sen kolla på tv. 
Kollar på familjen Annorlunda där dom har 5-10 barn på en familj. 
 Usch verkar verkligen jobbigt men samtidigt roligt.
JAg känner nu att man knappt hinner till dagis på morgoen med 1 unge och undrar verklgen med 2 st hehe.
Men dom har typ 10 st som ska iväg.

Ja idag ska la jag och syrran röja ut möbler ur ett av kontoren och börja måla.
ska bli lite spännande. men inget som jag känner för just nu =(.


Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0