16 Mar måndag igen =(

God morgon allihop.
Hoppas ni haft en bätte natt än mig.
Somnade kanske 2.30 =(. È så sjukt trött så jag vet inte vad jag gör snart.

Igår  hände allt och ingenting.
Vi va vi iväg och kollade barnvagn. Blir än baby travel hehe.
Antingen begagnad lr ny. Men gud va svårt det é att få tag på begagnade dom blir ju sålda på 2 min =(.
Men någon gång ska la min tur komma =).
Sen va vi hemma hos Farmor och käkade och fikade. Sen va det hem.
Va så fint väder så både jag och jimmy va rastlösa. Så vi la ut ett bord på blocket som blev sålt efter 2 tim =).
Sen va det ut med Theo på hans cyckel och förbi återvinningen och sen Mormor och Morfar och där fick vi mat, vi brukar tajma in deras tider hehe.
Dom tror la att det é meningen haha.

Ja nu sitter man på jobbet igen och längtar tills det blir fredag.
Ja vad ska vi hitta på idag Frida?! Sortera bland pärmarna kanske?
Åka och köpa färg och måla om? om inte pappa ändrat sig igen?


KRam på er alla....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0