10 mars....

HEj.

Ursäkta men gud va dålig jag varit på att blogga hehe..

Helgen har varit rolig. I lördags handlade vi dop present till lilla Rasmus.
Ska ju ka till Älmhult ihelgen.

Sen i söndags va vi och badade på Åby jätte roligt. och Theo älskade det.
Alva och Anna va oxå med. Så nu bnär det snart av till lerum hehe.
Theo frös en del bara hehe Va helt blå om läpparna. Tills han fick upp farten hehe.

Igår så va dagis stängt och då bar det av till lek och buslandet med Maria och lilla Ida.
OCh där fick man oxå en rolig nyhet =). Maria som bara håller tyst haha.
Alla tycker jag é frågvis men man måste vara det för att få veta något hehe.

Ja nu sitter jag på jobbet igen. USCH.
Och ihelgen har jag mått ganska dåligt av min grav. Haft massa starka
sammandragningar och smärta i magen och min foglossning =(.
Ska prata med min Bm om bälte idag för foglossningen.

nä får jobba nu


kram alla där ute. ,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0