9 Juni



Hej.

 Gud vilken hemsk morgon vi hade idag. Theo va jätte glad i morse,
men helvetet bröt ut ganska snabbt när pappa och Theo skulle till dagis.
Vet inte va det va med han. Skär i hjärtat när jimmy går iväg med han och han é  helt hysterisk
och han ropar efter mamma. USch. È verkligen hemskt.
Men han lugnade ner sig efter ett tag och kom iväg till dagis och Jimmy till jobbet, dock sena.

Sen kunde inte jag somna om. Har sovit sjukt dåligt inatt. Haft sån fruktansvärd halsbränna,
och inga tabletter har hjälpt :(. Så nu har jag världens huvudvärk med.
Men men vad ska man göra?!

Idag kommer Sofi hit och käka frukost.
Sen ska jag till MVC hoppas fasen mitt järn gått upp annars vet jag inte vad jag gör.
Kan ju inte knapra mer tabletter än jag gör.
Äter 2 st olicka järntabletter till och med.
Fasen é 6 dagar kvar. Kan inte fatta det. Tar det både med glädje och lite sorg.
Svårt att förklara men kommer kännas konstigt att inte bara ha Theo.
Hur ska man kunna ge båda lika mycket kärlek?
Vet att det inte kommer vara några problem men just nu känns det omöljigt hehe.
Sen hur kommer Theo reagera på den nya bebisen?!
Jag é inte orolig lr något inför förlossningen, Utan tänker bara på Theo vart han ska ta ivägen och när allt drar igång. om det blir brottom lr inte?! Så nu får man hålla sten koll på vart alla é haha.
Nä allt löser sig ingen idé att tänka på det nu men e svårt att låta bli.
Som sagt tänker mer på Theo än förlossningen.

Idag fyller Pelle jimmys pappa år med 61 år tror jag hehe.
Så dit ska vi och grilla ikväll. Mys.

Ha en underbar dag kram kram








Kommentarer
Postat av: isa

Det kommer gå jätte bra gumman! <3

2009-06-09 @ 15:54:02
URL: http://bellasita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0