8 Juni

 God morgon.

Nej ingen bebis än..
Vet inte hur många sms jag fick i går om det kommit bebis än.
Börjar bli lite irreterande med tanke på att man har BF om  1 VECKA.
Känner sig lite stressad med att man måste få ut den snart, när alla skriver så.
Vet la innerst inne att jag kommer gå över tiden lr kan inte tänka mig annat =(.
Igår kväll när vi käkat middag gick vi upp till Mor och Far.
Och va där en stund men Theo va ganska trött så vi gick hem och duschade
sen va det sängen för han kl 6,45, gott hehe.
Sen började Jimmy flyt spackla golvet ihallen. Så va att hoppa till trappan för att inte trampa i det,
Gick la sådär för höggravida mig hehe.

Theo vaknade vid kl 3 inatt. Han e för söt den.
Så jag gick upp till han för han ropade MAMMA.
Theo älskar och é helt galen i "bäbble"= Äpple som jag kanske sagt innan?
Men i allafall så sa han att han ville ha "Bäbble",
Ja bara men kl é ju för fasen 3 på natten.
Du får inget bäbble. Så böjde jag mig ner för att pussa han och säga god natt igen.
Då märkte jag att han sov haha
Då har han drömt att han vill ha bäbble, haha. Mammas sötnos.

Ja snart kommer Danney hit så får nog börja göra mig i ordning hehe.
man verkligen skiter i hur man ser ut nu hehe.
Ska gå runt i mina mys byxor tills jag ska föda nu. Hatat att ha kläder på mig.
Jeansen bara sitter åt för att bebisen ligger så långt ner.


Ha en underbar dag.. Kram kram






Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska inte tjata på dig om bebis, Linda! Ju senare desto bättre tycker elaka jag så jag slipper vara ensam om att vara jätte-tjock! Hehehe

Kram på dig!!

2009-06-08 @ 12:45:35
Postat av: Frida Lernmyr

Ingen Binda på msn idag ju :D

2009-06-08 @ 16:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0