6 Juni




God morgon.

Vilket trist väder det é ute. Ska la va glad så länge det inte ösregnar.

Ja va gjorde vi igår då, hmm när vi hämtat Theo på dagis åkte vi och aktiverade våra nya bankomatkort.
Sen va det hem och jimmy började slipa i hallen. Det slutade med damm ÖVERALLT så Linda tog fram skurhinken och Dammade damsugade och tvättade golven på båda våningarna.
Sen käkade vi kvällsmat. Jag hade ganska ont då, lite värkar. MEn dom ville inte ta sig denna gången heller.
Sen när Theo gick och la sig vid 19.30 så började jag och Jimmy att tapetsera hallen  här nere. Blev kanon fint.
Vet inte hur vi ska ha det i hallen med sko hylla mm. Den é ju ganska smal men har inte hittat
något fint som vi vill ha heller =(. Får klura på detta ett tag.

Idag kommer Lena och Leif hit på en fika sen ska jag sova med Theo é sjukt trött. OCh ikväll kommer MElissa och Jerry så ska vi grilla om det inte ös regnar och kolla Sverige - Danmark.

Nä nu ska jga dricka mitt kaffe och försöka vakna.. è sjukt trött.


KRAM





Kommentarer
Postat av: Daniella

Såg på familjeliv att vi hade samma BF-datum! Spännande! :) Lycka till!!! Kom din son förtidigt eller försent?

2009-06-06 @ 13:12:43
URL: http://vitre.webblogg.se/
Postat av: Linda

HEj. jag har bf 15/6 har du det med? va inne på din blogg och såg 11 dagar kvar? jag har 9. Theo kom den 19/9 men skulle kommit den 17/9. Så gick över tiden 1 dag. è det din första?

2009-06-06 @ 15:06:48
Postat av: Daniella

Ja, jag är förstföderska! :) Vad konstigt, mitt BF-datum är 15 juni, vad har du för datum då?



Okej, men då kommer plutten säkert snart då du inte gick över särskilt mkt med Theo! Vilken söt liten familj ni är.



(Svara gärna i min blogg, då blir det lättare, var tvungen att leta upp inlägget jag skrev i nu för att jag glömde bort vart jag skrev! Haha!).



:)

2009-06-14 @ 20:35:53
URL: http://vitre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0