5 Juni

 
Hej alla.

Usch i morse vaknade vi kl 04,35 då tyckte Theo att vi skulle gå UPP?
Hoppas fasen inte han vaknar så tidigt i morgon.

Ja idag jobbar jag igen haha. Visst é jag snäll mot syster yster så hon kan vara ledig?!.
Har dock inte hänt så mycket här på jobbet, Inte ringt ett ända samtal?!?! Sen bara kommit ett paket.
Har fixat posten som min syster inte é så bra på att göra haha :).

Igår fick jag promenera till dagis, trodde jag skulel dö, gjorde så sjukt ont. Kändes som jag böjde mig närmare och närmare marken haha Såg la ut som en 80 årig kärring. (känner mig nästan som en).
Gick bara för att svärmor skulle komma och följa med och hämta theo på dagis.
Sen gick vi hem och käkade pannkakor. När jimmy kom hem så åkte vi och köpte tapeter til hallen där nere.
Så idag blir det slipning och tapetsering =). ska bli så skönt att få ny hall hehe.  

Slutar kl 12 idag så ska jag och Jimmy åka och handla mat och sedan hämta Theo på dagis.
Usch vilken vilding ja har i magen nu då, känns som den ska sparka sig ut.
Hade varit skönt om den kom ut snart. Men men kommer la när den känner för det.
 Tyvärr kan man inte styra det heller =(.

Nä ska kolla posten och skicka paket kram kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0