4 Juni





Blev visst inget mer inlägg igår haha.

Jag hämtade Theo på dagis kl 14,30 sen cycklade vi hem haha i MOTVIND.
Och Theo gillar verkligen inte när det blåser. Han säger bort bort haha sötnosen.
Inte så lätt för mamma att ta bort blåsten.

Sen när vi kom hem myste vi i soffan med "bäbble" = Äpple och saft kollade Monste Jam hoppas alla vet vaddet é?
Men e stora bilar som kör över andra bilar på en bana.
Har nog aldrig sett Theo sitta så stilla.
Sen va det dags att laga lite mat, Blev stekt falukorv och makaroner till mig och Rå falukorv och makaroner till Theo.
Han e så rolig. Falukorv ska vara rå annars äter han det inte och mamma scans köttbullar ska vara kalla annars äter han inte dom heller. Konstig den där krabaten.

Jimmy jobbade över och kom hem vid kl 18 och Theo blev ju överlycklig när pappa kom hem hehe.
Så dom busade och käkade lite mat. Theo é så rolig. "Pappa smaka där" "Theo smaka där"
så turas dom om att äta haha.
Han é för skön denna unge.
È verkligen nu det roliga börjar med dom. Och denna mun gå i ett. Man får be han att vara tyst ibland för man é helt slut i huvudet. Men hjälper detta? NÄ. Han bara babblar på ännu mer hehe.


Nä nu ska jag hänga tvätten.
Ha en underbar dag i solen, själv håller jag mig helst inne haha.








slappis



Käkar Bäbble




Pappa kommit hem




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0