30 Juni...

 Hej.

Ja idag fick vi sova till 8,10 hehe underbart.
igår va full rulle här på kvällen Theo och Alva lekte och badade.
Men dom é som syskon hehe dom retar varandra och bråkar om jag i stort sett allt. hehe
Men dom é så OTROLIGT söta.

Theo va på dagis igår för första gången på 1½ vecka. OCh det gick la inte så bra.
För det första va det la ur rutinen och åka till dagis kl 9 på morgonen istället för kl 6,15.
Sen när Jimmy gick blev han jätte ledsen och under dagen hade han kommit på
att han saknade pappa och blivit ledsen flera gånger.
USCH kändes inte alls bra.
MEn idag é han hemma då han ska till liseberg med farmor och farfar.
Så jag och jimmy vet inte vad vi vill hitta på lr har lust till haha. Ska la käka någonstanns.

Sen till Thilda då. Som fasen aldrig sover hehe.
Hon har varit vaken sen kl 8 i morse och sovit 20 min kanske sammanlagt.
Trodde spädbarn alltid sov haha. Theo sov ju 23 tim om dygnet.

Och nu har vi beslutat att hon ska heta Thilda med Th. Så nu blir det Thilda och Theo. =).
kanon fint ju =). tycker vi iallafall =).


Jag har varit lite duktig idag och röjt undan alla vinterkläder (lite sent kanske) och ställt ut i
våran nya garderob i förrådet så blev kanon.
Nu ska jag bara städa här hemma och sen ska vi hitta på något när Theo har åkt.
vill oxå åka till liseberg igentligen. men men..

HA en underbar dag..







Kommentarer
Postat av: isa

Theo och Thilda, Fiiint! <3

2009-06-30 @ 19:49:29
URL: http://bellasita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0