3 Juni



Japp då sitter man här i soffan som en säck potatis haha. 
È helt orklös men vill ändå få massa gjort.. hmm.
Kan ju inte ligga på soffan i 2 veckor. Fast å andra sidan har jag god anledning till det haha.

Ska nog städa lite idag renbädda bebisens säng kanske?
Men vad spelar det för roll att skrubba och skrubba och sen kommer jimmy hem
och ska slipa och spackla och tapetsera?!
Aja kan ju städa bort skiten han tog fram igår haha.
Hoppas han blir färdig med spacklingen och slipningen så kan jag tapetsera i morgon.
Fast det kommer la inte han tycka om så lika bra att hålla tyst om det ;).

Nä får sätta lite fart nu haha. Klockan bara försvinner när man ligger här.
Ska bara käka något sen blir det fram med skur hinken.
Skriver mer ikväll om min händelserika dag haha.


Här kommer en bild på min tjocka mage ANNA så nu kan du njuta av att du e minder än mig
 haha


Magen V 39











Kommentarer
Postat av: Anna

Tack Linda ! Nu känns det lite bättre!! :)

2009-06-04 @ 12:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0