29 Juni....

Hej.

Fy satan va varmt det é ute. Det blåser ju inte ens.
Tilda é jätte varm hela tiden. Det kan la i allafall fläkta lite. Skulel helst ligga på stranden nu men får ju ändå inte bada.
Pratade med MVC idag och dom sa upp till 8 veckor?!?!?!?!? È ju hela sommaren =(.
MEn hon sa när jag slutat blöda och inte gjort det på 1 vecka då kan jag bada. MEn då måste man tydligen tänka på brösten om man ammar så dom inte blir för kalla för då kan man få mjölkstockning. Jag som trodde och tänkte "gud va skönt att få barn innan sommaren" men nej nej nej. Blev tydligen tvärtom.
Ja ja nog gnällt om det får la nöja mig med duschen =(.

Ja idag körde Jimmy Theo till dagis.
Han va jätte glad när han skulle få åka dit men när jimmy lämnat han så va han jätte ledsen. Då känner man sig dum att sitta hemma med sitt andra barn.
Men jag tror han lugnade sig efter att Jimmy stängt dörren. Brukar vara så och nu har han ju inte varit där på 1½ vecka heller.
Jimmy é då på jobbet nu med. Tycker så synd om han att han inte kan få vara ledig. Men i morgon blir han hemma hela dagen igen. Vet inte om vi ska våga oss på stranden? Åka 9 till 13. Får se Theo ska ju till Liseberg med Farmor och Farfar oxå.

Och jag då som trodde jag skulle få massa gjort här hemma och haft en vaken och grinig Tilda så jag har bara duschat snabbt.
Tycker så synd om henne i denns värmen.

IGår va full rulle här bara dök upp massa folk. Tänkte på morgonen Gud va skönt med 1 besök idag alltså Maria Martin och lilla Ida men det blev några till Amanda och Alma och sen jimmys bröder Sebbe och Tobbe och jimmys pappa pelle.
Så igår kväll va jag helt slut.


Nä nu får jag ta min griniga unnge som precis har vaknat... KRAM KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0