28 Juni.

Hej...

ja då har jag fått lite tid och ork över till att skriva till er igen.

Jag har verkligen mått jätte dåligt hatar att må illa och spy é den värsta tanke som finns.
Har i stort sett inte ens velat ge Tilda mat.
Men har ju varit tvungen.

NU mår jag bättre då jag fått i mig järntabletter och dricker drygt 2 liter vatten om dagen. Ska igentligen dricka mer. MEn hur fasen ska man få i sig allt?

Ja igår hade vi lite besök igen. Anna va här med Alva, Theo behövde verkligen få leka med en kompis.
Sen fick vi ett ryck och åkte till orust. Va igentligen gör trött men va skönt att få komma dit för det va svalt och skönt och Theo underhölls av farmor och alla Jimmys bröder.

BVC va ju här i fredags med. Hon hade gått upp från 4065g i onsdags till 4220 i fredags.
Så hon har ökat rejält i vikt.
Hon äter ju som en flodhäst. Gör ju inget annat än att sitta med henne vid bröstet.
Sen har hon börjat bli gnällig på kvällarna med magont mm.

Till Theo då som springer runt runt runt runt runt och TJÖTAR något fruktansvärt. Munnen e aldrig stängd på han.
man e helt slut i huvudet kl 10 på morognen och hoppas snart på att man ska få sova igen. Men dagen har som sagt bara börjat då.

Idag blir en lugn dag i hettan hemma. JAg får ju hålla mig inne med den lilla medans Theo badar för fullt, (e lite avundsjuk).Vill gärna åka till havet med e för varmt för Tilda.


HA en underbar dag kram kram





Tilda



Theo och Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0