25 Juni....

Hej i solen.

Ojj va jag har blivit dålig på att blogga.
Fast é kanske förståligt?

Ja man hinner ju knappt att gå på toa i bland och äta.
Det é full rulle här hemma Theo ska ha sin uppmärksamhet och Tilda vill ha bröstet hela tiden lr ny blöja.
(Ja hon ska heta Tilda förrästen.)
Undra hur detta ska gå när Jimmy börjar jobba?!
Fast tycker allt går bättre än jag förväntat mig som jag pratat om innan med Theo.
Han é ju väldigt söt mot henne och ska hålla och kolla i en bok med henne.
Men ibland blir det ju för hårda tag. Typ sin leksaks hammare på knät mm. 

Det har varit lugnt med besök vilket é skönt. 
Bara Farmor, Farfar, Mormor, Morfar, Moster, Farbror, Melissa, Jerry och Danney.
så nu får dom andra börja komma snart innan hon blir för stor hehe.

Ja igår va vi på Östra med henne för PKU test och hörsel.
Hon hade gått ner i vikt vilket é normalt.
Hennes ena öga har börjat rinna jätte mycket av vätska och gegga.
Ska kolla med BVC i morgon när dom kommer.

Ja annars har det la inte hänt så mycket. Vi har varit mest hemma. Theo badar på baksidan i poolen hela dagarna.
Fasen va jag längtar tills jag kan bada.
È ju svin varmt. Sitter i skuggan och svettas och ammar.
Jag som trodde man skulle vara fräsch efteråt haha.
Fast har gått ner 12 kilo redan =).
Känner mig lite smidigare hehe.


Ska lägga upp bilder någon dag med inte hunnit som sagt.




KRAM





Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej Linda! Tilda va ju ett urgulligt namn! =) Grattis en än gång! puss o kram

2009-06-25 @ 19:29:22
Postat av: Frida

Åååh så det blev Tilda, det har du inte sagt =)Hoppas vi ses snart igen =) puss

2009-06-26 @ 08:15:49
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0