2 Juni

Hej.

Gud va jag é trött. Somnade efter 02,30 i natt. Theo har hostat som bara den.
Sen har jag haft ont ont ont ont. Kan det inte bara dra igång snart? È ju bara 13 dagar kvar.
Börjar bli trött på skiten. Mitt järnvärde går inte upp även om jag äter mina tabletter.

Idag va jag inne i stan och lunchade med Frida. Jätte mysigt att kunna sitta ute och käka.
Skönt oxå att det é lite svalare idag hehe. Shoppade lite små saker i stan med.
En kläning som jag hoppas kunna hoppa i om ca 3 veckor =).
Sen va jag på MVC idag med magen har inte växt något men hon sa inte att det va någon fara.
Den har legat still på samma mått i 4 veckor nu men men. man ska la lita på dom. Magen har ju sjunkt lite.
Järnvärdet hade gått upp lite men måste få upp det ännu mer innan det é dags. Men HUR??

Nä nu ska jag bara slappa på soffan è så sannslöst trött och ont i ryggen. Imorgon blir bara en slapp dag hemma. 
Kanske får besök av Danney.



Kram på er alla och God Natt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0