18 Juni...

Hej.

Usch vilket jäkla väder vi har idag.
Skulle inte förvåna mig om det é sånt här väder i morgon med. È la det som kallas Svensk Midsommar?!

Jag gud det é midsommar i morgon.
Första året jag helst bara vill gömma mig. Melissa och Jerry kommer hit så ska vi käka sill och grillat.
Ska bli mysigt.
Får la se vad vädret tillåter med dans runt midsommarstången.
Men verkar ju inte så lovande just nu.

Idag slutar Jimmy kl 12 jätte skönt, så ska vi åka och handla mat.
Men jag é så sjukt trött så jag vill bara SOVA.
Försökte somna brevid Theo men han hostade så mycket så det gick ju inte det heller =(.
Sen ska la Jimmy börja med sitt golv, han måste vara rastlös den.
själv ska jag bara ligga på soffan.

NÄ ska slappa i soffan en stund nu innan Jimmy kommer hem.
Och ingen bebis har kommit än. Lär la inte komma på ett tag till heller. HAr gett upp lite nu känner jag.
Och har ingen lust till något.


KRAM
Trevlig Midsommar





Tittut...

Kommentarer
Postat av: isa

Nu får du bli lite HAPPY Linda! :-) puss fina du <3

2009-06-18 @ 22:42:46
URL: http://bellasita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0