17 Juni

Hej alla.

Igår va jag ju inne i stan och fikade med Frida. Va riktigt mysigt. Sen hämtade jag Theo på dagis.
Lena och Tobbe kom förbi igen. OCh vi gjorde våffler.
När Jimmy kom hem så åkt vi och köpte golv.
Fy fasen va ont i höften jag ahde sen på eftermiddagen. Kunde varken stå gå lr sitta.
Sen kom syster yster oxå och sov här inatt. Hon hade tydligen inte sovit så bra haha.

Usch imorse när jag vaknade så va det en skit dag. Va jätte ledsen och é så trött på allt.
Orkar inte gå runt som en elefant längre. Vill bli mig själv i min kropp och vara smidig igen.
Fan dessa 2 dagar har varit som flera veckor. Man é så inställd på ett datum och ju mer man passerar det ju mer frustrerad och ledsen blir man.
Vet att jag kommer ha bebisen här om 2 veckor men orkar fan inte vänta. Blir ju bara värre och värre med allt nu.
Och alla dessa samtal. Jag behöver inte veta vart vissa personer é och när som stänger av mobilen mm.
Svarar man inte så svarar man inte och då löser vi det på ett annat sätt.
BLIR GALEN SNART.
Sen ringer Jimmy och säger att dagis ringt och Theo é sjuk. ÅÅÅÅÅÅÅÅ tänkte jag då.

Nä nu ska jag umgås med min son och vänta på att min gubbe ska komma hem.



Ha det bra...

kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0