16 Juni...

Hej.

NEJ ingen bebis än.
Känns som gårdagen va en EVIGHET.
Man é trött på skiten har ont överallt och känner sig rent ut sagt stressad över att föda.
Jag kan inte göra något, hjälper inte att springa i trappor drick äckliga drycker mm mm.
Den kommer när den vill.

Aja igår när jag vaknade slappade jag och städade lite.
Kl 13,00 skulle jag till MVC. Allt såg bra ut. Sista gången jag hade denn Bm för hon går
på semester så hoppas ungen kommer snart så jag slipper få en ny till på tisdag.
Sen hämtade jag Theo på dagis och vi cycklade och köpte glass. Hade jätte mysigt.
Sen kom vi hem och lekte och myste i soffan till bompa.
Sen va verkligen alla här igår kväll hehe.
Morfar, Farmor Farfar och Tobbe.
Lena (farmor) vissade sin nya bil och pappa (morfar) lämnade av massa blommor han fått av en kund.
Så Linda började plantera lite på utsidan. Blev finare än dom ruttna blommorna som satt där innan haha.
Sen blev det att slappa framför tv i soffan.


Idag funderar jag på att ta mig i kragenoch åka in till stan och luncha med Frida.
Ha en underbar dag i solen och njut så länge den é framme =)





Äter glass






Kör bil
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0