14 Juni....


Hej.

Usch vilket dåligt humör jag varit på i 2 dagar nu. Vill bara lägga mig under täcket och gråta.
Vet inte varför jag é sånhär. È inte ett dugg orolig inför förlossningen.
Blir svin förbannad för inget och får bita mig i underläppen för att inte säga allt jag tänker.
Känner mig la stressad för att få ut ungen med. Vill ju inte ha på midsommar samtidigt som Jimmy måste tillbaka till jobbet enligt vissa personer.

Aja det onda för ju något gott med sig =). Jimmy fogade golvet igår. Så nu é det färdigt.
Sen åkte vi til ikea och köpte ett vitrinskåp som vi satte upp på väggen i hallen.
Också storstädade jag köket.
 Och fick tvättat massa tvätt. Så duktig va jag/ vi.

Idag när vi vaknade så åkte vi till ikea igen då vi beslutade oss för att köpa
3 små hyllor till hallen som vi kollade på igår.
Sen åkte vi och köpte gardiner til vardagsrummet oxå.
Sen kom Jimmys mor och bror förbi på fika.
Och min rastlösa man har nu beslutat sig för att riva upp golvet i hallen och köpa parket
och lägga där och i köket. Ja denna renoverings familj säger jag bara.

Snart kommer Melissa och Jerry på fika med =). Sen blir det sängen tidigt
idag é helt slut och har ont i ryggen som fasen. Så får vi la se om en bebis beslutar sig för att titta ut i morgon?!
Känns som det ska vara långt kvar innan det händer men men den som lever får se haha.



Golvet färdigt.








Hallen färdig.







Pappa och Theo leker. Liten på liten Stor på stor =)



Ha en under bar dag.
Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0