13 Juni

Hej!
Hoppas ni mår bra? È ju lite finare väder idag (än sålänge).

Ja igår blev inte en så rolig eftermiddag/kväll. Fick åka till Östra till förlossningen.
Då jag hade fått missfärgningar i flytningarna. Dom trodde att jag läkte vatten och va tvungen att komma in på koll.
Inte alls sugen. Så vi åkte upp Kopplades på CTG och dom undersökte mig. Allt såg bra ut.
CTG blev konstig då bebisen rörde sig hela tiden, för den måste tydligen regristrera en viss tid med fullt hjärtslag mm.
Men när bebisen rörde sig så försvann dom ju. Men min Bm kollade med dom andra och det va godkännd. Så vi åkte hem. vid ca 17,15. Kommer hem börjar med maten och min mobil ringer. Ja då e det en sjuksköterska från Östra som säger att den inte é godkännd och att jag måste komma in igen. Jätte arg blev jag när hon ändå hade kollat upp det. 
Så vi åkte upp vid kl 18 igen så vi va la hemm akl 21 på kvälllen igen.
Det va den mysiga fredagskvällen.

Idag vet jag inte vad som händer. Ska la åka och köpa nya gardiner vill komma ut en stund känner jag.
Sen måste vi köpa garderob till förrådet så vi får ut vinterkäderna där.
Och sen har denna j*kla tvättkorg växt mycket så får la ta och tvätta lite oxå.
è så fruktansvärt tråkigt att tvätta.

Vi fick iallafall lite sovmorgon idag. Theo vaknade först kl 05,05 och jag tänkte att nu går jag fasen inte upp.
Han va nog hungrig och fick välling och somnade om till kl 8,45 =).
Jätte skönt.

Nä nu får jag sätta lite fart här om vi ska komma iväg.
Ha en underbar dag kram kram










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0