12 Juni

Hej i detta ösregn.

Usch é verkligen pissväder. Idag har dagis stängt så hade hoppats på fint lr iallafall uppehållsväder
så man hade kunnat vara ute och leka och ha picknik på lekplatsen men nej nej.
Hade nog kunnat simma på gräsmattan haha.
Jimmy jobbar som igentligen skulle vara ledig. Börjar bli lite trött på att han
aldrig får vara ledig att det ALLTID ska vara något.

Igår när Jimmy kom hem åkte han och jag och handlade massa mat.
Lena kom förbi så hon va hemma med Theo vilket va väldigt skönt.
Nästa gång vi handlar kanske vi har 2 barn med oss hehe.
Känns konsitgt att man snart ska ha 2 st barn. Kan inte fatta det.
Ska ta på 2 st på morogonen och sig själv och se till att alla får mat jag harregud va man kommer ha att göra.
Kommer bara hinna fixa mat och byta blöjor. Vilket roligt liv haha.
Nä kommer säkert bli jätte bra och roligt. Tänker bara att när Theo é hemma från dagis och ska vila middag så börjar nästa gråta så springer man där i mellan och ingen somnar.
Känns som det kommer bli lite stressigt i mellan åt.
det jag måste förbättra e mitt morgon humör. Har blivit lite bättre det sista men får nog tänka lite mer på det ett tag.

Jaha vad ska man göra i detta pissväder då?
Vill hitta på något orkar inte sitta hemma idag. Men é ju inte så lockande att gå ut. 
Usch va sånna här dagar é tråkiga. Man vill hitta på något men vädret hindrar allt. 

nä ska glo Tv och slappa innan Jimmy kommer hem och Theo vaknar.

Ha en underbar dag i solen =)
(ironi)



Sånthär väder vill jag ha idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0