11 Juni


Hej!

Ja idag mår jag lite bättre. Men jag förstår inte varför jag inte kan sova.
Somnade runt kl 1 natt sen vaknade Theo massa gånger och sen när dom åkt
till dagis kl 6,15 så gick jag upp. När man väll kan/ får sova så gör man inte det?
Lite konstigt.

Igår va Theo gör trött han ville sova redan kl 17,30 men nej nej nej,
Så kämpade och busade men sen kl 18,15 va han så grinig så jag orkade inte bry mig.
Så va pjamasen och välling så somnade han i soffan på 2 min.
Ska börja få han att somna kl 20 istället och hoppas på att han kan sova lite längre nu när han bara
ska gå på dagis kl 9-14 ,3 dagar i veckan. Men går la sådär haha.

Snart kommer syster yster hit. Ska gå på begravning idag =(.

Imorgon é dagis stängt och Jimmy é nog ledig så vi ska hitta på något mysigt hela familjen
beroende på vädret. Blir la bad om det regnar och liseberg om
det é fint väder eller något annat haha.


Igår la Jimmy klart golvet i hallen. Blir kanon fint. Min lilla händiga karl haha.
Han é duktig han när han kan och vill haha. Bara lite fix sen klart.



Nya golvet.



Nä nu ska jag göra mig i ordning för begravingen. syrran kommer
om 1 tim så ska vi käka frulle också.


Kram




Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint det blev!! Jimmy kan fortsätta i våran hall oxå när han e klar !! ;)

2009-06-11 @ 10:43:38
Postat av: Linda

Klart han kan.. bara att säga till när du behöver han hehe

2009-06-11 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0