10 Juni




Hej!

Hur mår ni alla i detta regnväder?
Usch har nog inte regnat såhär på hur länge som helst. Men det behövs ju det med hehe.

Ja igår va vi hemma hos Jimmys pappa på kalas. Va jätte mysigt.
Theo sparkade boll hela tiden med Sebbe och hans kompis Martin.
Han é så jäkla söt Theo. È så roligt när det kommer nya ord och meningar hela tiden.
Igår va det "Tack faffa" vet inte om jag skrev det häromdagen när Theo slängde mat på golvet och jag sa till
han att sluta och han fortsatte så blev jag arg. Då säger han "mamma aig". Ja mamma é arg sa jag då och vände mig om för att inte han skulel se mig le haha.
Gud va man verkligen älskar sina barn. Dom kan vara så jäkla roliga och allt kommer så spontant.
Han har verkligen sina små idéer för sig. Fattar inte vad han får allt i från.
Han é jätte duktig när man ska gå ut. Det gör han inte utan skor jacka och mössa.
Även om det é 20 g ska han ha jacka så man får säga att tröjan e jacka haha.
Ja dom é underbara dom små liven hehe.

Undra hur nästa blir haha. Hoppas på lite lugnare än Theo iallfalla heeh.

USCH vilken hemsk natt jag har haft, har nog bara sovit någon timme sammanlagt.
Har haft så ont i magen (förvärkar) och sen har det kännts som någon slagit sönder benen i underlivet.
Har fortfarande lika ont så har skurat hela huset nu och hoppas på att det kan komma igång snart.
Orkar fan inte mer. Hoppas den tänker komma inom 1 vecka iallafall.

Jag har tur idag i allafall mamma ska komma och hämta mig här så ska hon följa med till dagis och hämta Theo så dom vet vem hon é och hon vet vart hon ska åka om hon behöver lämna Theo det närmaste.
Sen kommer Theos farmor en stund med.

Sen ska Jimmy tydligen lägga klart golvet i hallen. Blir supper fint. En helt annan hall.
Ska vi bara komma på hur vi ska göra med skorna mm.
Usch vad vi måste röja i våra garderober =(. Få bort vinterkläderna.
För dom hoppas jag inte behöva använda på ett tag.
Våran hall é ganska smal så helst vill vi ju inte ha något stående där.
Men men man får la bo in sig =). Det é ju det värsta med att gå hemma för man hittar bara saker
 man vill förändra och förbättra haha.


Nä nu ska jag slappa på soffan innan mammsen kommer.

Ha en underbar dag =)


Hela familjen (väldigt suddigt)








Kommentarer
Postat av: Melissa

haha snyggingar,, va de du som höll i kamran eller?? haha

2009-06-10 @ 13:33:14
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Alexandra Casteborn

Hej Linda! hoppas allt är bra med dig! läser din blogg ibland! =) kul o se huhr du har det! jag önskar dig lycka till med den andra bebisen och theo såklart... =) puss

2009-06-10 @ 21:55:09
Postat av: Anna

man behöver ju en sup för att se er klart. Jag blir åksjuk!!! :)

2009-06-11 @ 10:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0