1 Juni

Hej alla.

Ja gud vilket underbart väder vi har. Vill inte klaga men det kan gärna vara svalare för mig hehe.
È som en svullen a jag vete inte vad. Har varit inne i duschen 3 gånger i natt och kylt ner mina ben och fötter.
È hemskt med denna värme när man é gravid.
Så nu vill man bara ligga i en pool inne o svalkan hehe.

Igår på morsdag vaknade vi först 8,30 jätte skönt.
Theo värkade ha ont i huvudet sa aj aj aj och tog sig på vänster sida och bak mot örat.
Stackaren... Inte konstigt att han hade ont efter den smällen.

Ja igår åkte vi iväg till hornbasch och jimmt shoppade dörrhandtag och vägguttag.
Sen åkte vi till bäckebol och köpte en pool jätte stor. 3 meter lång och 2 meter bred hehe.
Sen va det upp till torget och shoppa mat till min mor.

Va ju mors dag och jag fick en orkidee och 4 triss vann 100kr haha.
Så blir 4 nya haha. Hoppas ju på större vinst då =).

När vi kom hem så blåste vi upp poolen och låg och solade och Jimmy och Theo plaskade hela tiden
hahah Theo verkligen älskade den.

Sen gick vi upp till Mor och Far och käkade lasange och jag hade bakat hallonpaj med vaniljsås.
Usch va man inte känner för att äta varm mat i denna värmen.
Så frågan e vad man ska laga för kall mat idag?!

IDag é min FÖRSTA LEDIGA DAG é väldigt skönt. idag blir det bara att slappa.
Ska hämta Theo på dagis kl 14,30 fattar inte hur jag ska orka cyckla dit i denna värmen men men, Vi får bada när vi kommer hem igen hehe.

Hörde oxå en glädjande nyhet på nyhetsmorgon imorse att det kommer bli en kanon sommar i år typ såhär varmt om inte mer.
För när vi haft sån här period som nu innan sommaren så har sommaren blivit bättre =).
Så é ju bara att hoppas och hålla tummarna på det hehe.

Nä nu ska jag hitta på något tror jag haha.



KRAM











poolen fylls





badar




Gottegrisar

Kommentarer
Postat av: isa

åå gud så skönt med en pool! =)

2009-06-01 @ 12:06:16
Postat av: Anna

Vad avis jag blir!! Både på poolen o den kalla ölen! VILL HA!!!!!!

2009-06-01 @ 13:36:42
Postat av: Linda

Ja vem vill inte ha den ÖLEN haha...

2009-06-01 @ 13:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0