REGN!!



HEJ.

JA igår va ju fint väder men vad e det dom säger efter solsken kommer regn haha.

Igår kom min faster Barbro förbi, vi fikade och gick sen till lekpltsen en stund.
Va kul att få träffa henne igen, blir tyvärr inte så ofta. Men samtidigt é hon en
person som jag inte kan vara för mycket med hehe. Inget illa menat.

Sen när Jimmy slutade jobbet så åkte vi och handlade mat Jimmys bror Sebbe va med. Sen när vi kom hem så satte vi oss på altanen och tjötade sen lagade jag tacos.
Vi va bjudna till Melissa och Jerry på grillning men Jimmy orkade inte det =(.
Så man kan la säga att jag va ensam för när jimmy gick och la Theo kl 19,30 så somnade han med.
Jag gick upp till mor och far för att hämta posten och tänkte oxå ta en promenad vid 21 men då vaknade han så spelade vi Buzz.

IDag har jag inte den blekaste vad som händer. Känner för att göra något inpulsivt.
Men frågan e VAD?! Ska man åka någonstanns? KÄnner för att komma hemmifrån iallafall.
Men det regnar ju så hindrar en del som vanligt. Varför kan det inte bara få va fint väder en svensk sommar?
Man é så mycket piggare och gladare.
Men detta kallas väll SVENSK SOMMAR.

Nä ska återgå till min kaffe kop.


KRAM KRAM


Ps skriv gärna kommentarer, roligt att se  vilka som läser här.Ds


Kommentarer
Postat av: melissa belin

kaffe kop?? va e det?? hehe

2009-07-18 @ 19:33:14
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0