Mys dag =)

Hej igen.

Ja idag har verkligen varit en go dag trotts regn. Fått gjort massor.
Först fick vi sova till 7,40 =). Fast har haft en tuff natt med Thilda som vaknat många gånger.

Sen käkade vi frulle och myste i soffan och lekte på golvet.
Jag och Theo gick ut i regnet så han fick hoppa i vattenpölar och jag hämtade GP hos mor och far.
Sen  rensade jag och Jimmy bland alla våra kläder. Har en kasse med kläder jag ska ge till syster så får hon ta det hon vill ha sen slänga det andra. Så nu blev det tomt i gaderoben så nu kan man få plats med massa nytt =).

Sen när Theo sovit middag så gick vi upp till Anna, Thomas och lilla Alva och busade. Skulle bara bli en fika men blev några öl och grillning med. Super mysigt. Jag fick tyvärr gå runt och vagga Thilda hela tiden då hon har varit extremt grinig idag. Hon har inte varit så glad många minuter. Nu sover hon som en stock på Jimmy och Jimmy kollar på en dålig film så jag får sitta här och underhålla er haha=).

È så jäkla roligt att se när barn leker. Dom ska verkligen göra likadant
Sen blir det självklart bråk om leksakerna för som ska ju ha samma leksak och göra likadant.
MEn dom é verkligen för söta.



Anna och Alva för typ 1 år sedan






Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt kort! Verkligen glad att du visade det här..... NOT!! men va liten hon va... ! Dom växer fort!!! Kram

2009-07-24 @ 11:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0