Lycklig...

Hej. ja dålig på att uppdatera kan jag hålla med om att jag é =S.
Måste skärpa mig men att hitta TIDEN é svårt. 

Låg och tänkte på hur lycklig jag é när jag nattade Theo.
Har världens finnaste familj. Har ett jätte fintt hus.
Och jag får gå hemma med mina två underbara barn hela dagarna (även om dom går mig på nerverna ibland).
Men dom é söta för det mesta. Vi har verkligen det jätte mysigt här hemma på dagarna.
Det enda som fattas é pappa Jimmy. Ska bli så himmla underbart att han ska ha semester snart så vi kan få njuta av varanndra hela familjen i 3 veckor. Bara göra det som faller oss in för dagen.
Älskar min fina familj.

Igår blev lilla Thilda 1 mån. Shit va tiden går fort.
Hon è en riktigt go tjej. Hon vill ha väldigt mycket närhet och om det blir
för tyst blir hon ledsen.

Ja igår va vi hemma hela dagen. Vi va ute i sandlådan och sen på en
promenad sen kom Frida va förbi på en fika och vi pratade om allt mellan himmel och jord.
è verkligen skönt att få prata med henne. Sen när Jimmy kom hem käkade vi och sen badade han och Theo.

Idag va det ju jätte fint väder när vi vaknade. Så vi har varit ute i sandlådan länge men sen frös jag när det började mulna på så vi gick in och nu sover Theo och Thilda ligger här och é grinig (som vanligt).
Idag kommer Melissa och Jerry förbi oxå, Så jag ska baka något hmm undra vad.
Står la mellan hallonpaj lr äpplepaj hmm.
jaja vi får se vad som faller mig in sen hehe.


ha det underbart kram



Thilda




Bär sakerna till sandlådan









Kommentarer
Postat av: isa

Visst är dte underbart att ha sin egna lilla familj! Passa på att njuta nu! PUSS PUSS, här ska kommenteras! :-)

2009-07-22 @ 16:22:12
URL: http://bellasita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0