längesen uppdatering va gjord...

Ja shit va dålig jag blivit på uppdatering.

Ja då börjar vi med lördag då.

25/7 Lördag

JA då va det ju våran 3 års dag. På kvällen kom Anna Thomas
och Alva förbi så vi grilade och käkade gott. Satt ute  till kl 22,30 på kvällen sen va det dags för dom att dra hem då barnen va super trötta.

26/7 Söndag

Ja då va vi en sväng på backaplan Sen på kvällen va Sebbe Tobbe david och danney här och grillade.
Sen vill jag med säga GRATTIS till Anna, Thomas och Alva som fick en liten dotter till. dom va ju här kvällen innan och grillade och kände inget sen ca 12 tim senare har dom fått en dotter.

27/7 Måndag

JA Jimmys första semesterdag och det ÖSREGNADE =(.
Ja vad hittar man på då? Jo vi åkte till stan med Melissa och Jerry och fikade. Lyxade till det med en räkmacka.
Sen gick vi runt och shoppade. Jimmy köpte en snygg skinjacka och jag en tunika. Va ju faktist ganska mycigt att gå där i regnet.
Sen fick vi ett ryck och började packa väskorna och brassade ner till varberg.
När vi väll kom dit efter lite krångel på elgiganten då vi skulle köpa en liten bärbar data så va syrran där. Så vi satt och drack öl och pratde in på små timmarna.

28/7 Tisdag

Ja Jimmy började dagen med att åka till elgiganten då datan inte funkade och då fick vi köpa en annan.
Sen kom melissa och Jerry ner så vi hade handlat massa mat. När dom kom käkade vi lunch och drack kaffe. Sen gick vi ner till havet, jag och Theo badade fötterna hehe dom andra va bad krukor haha.
Sen på kvällen grillade vi och hade mysigt hela kvällen. Även den  kvällen kunde man sitta ute hela kvällen.
Så än sålänge 2 kvällar ute på semestern.

29/7 Onsdag

Ja till idag då haha. Jag får ju skärpa mig med bloggandet men e svårt när man e bort rest.
Ja idag kom vi ju då hem från Varberg.
Har packat upp allt. È sjukt va man tar med sig mcyket man använder ju inte ens hälften. Ok nu har vi två barn och man vet ju inte hur mycket kläder det går då Theo kan grisa ner sig ordentligt. OCh Thilda spyr haha. Underbart med barn.
Så i hade typ ett flytt lass med oss haha. Nä men hela bagagen va full.
Sen ska jag och pappa åka och hämta våran nya Kyl/Frys ska bli kul =).

Nä nu ska jag städa lite och tvätta.



Borta bra med hemma bäst












Kommentarer
Postat av: Anna

Tackar! Det var nog er grillmiddag som gjorde susen :)!!

2009-07-29 @ 22:16:58
Postat av: Linda

ja du ska bara veta vad jag stoppade i maten haha

2009-07-30 @ 09:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0