kanske ska uppdatera lite?!

God kväll.

Ja här på tvn rullar Lotta på Liseberg, sådär intressant idag.
Jag har skrivit och letat upp adresser till dop korten som vi beställt som damp ner i brevlådan idag.
Va verkligen jätte fina =). Super nöjd é jag.

Idag har dagen rullat på, Vaknade tyvärr kl 5,30 =(.
Käkade frulle och sen va det full gång. Fattar inte varför barn måste ha sån energi på morgonen.
Det é då man själv vill sitta i soffan med en kaffe kopp och kolla på nyhetsmorgonen och ta det lugnt.
Men nej nej den friden é slut när man får barn. Så fort dom går upp ur sängen så e det full rulle på allt.
Och tystnad vet jag inte vad det é längre. E alltid ett fullt liv här.
Fast nu har Theo börjat tycka om och kolla på Bolibompa
och jag tackar gud för den som kommit på barnprogram, det é likamed lugn och ro för föräldrarna haha.
Ja så när jag tröttnade på ljudnivån här inne och Thilda bara skrek så packade vi ihop oss
och gick ut till sandlådan. Sen tog vi en promenix upp till torget och handlade
Sen kom farmor förbi. Ikväll käkade vi grillat med klyftpotatis och majskolv "mums"
Theo älskar verkligen majs så han åt 2 st majskolvar haha. Vet någon som kommer
 skita gula pluppar haha.


Så igår (söndag) städade vi och tvättade, har hur mycket tvätt som helst efter att vi städade garderoberna..
Sen åkte vi hem till Melissa och Jerry och käkade pizza.
Va verkligen jätte go pizza, brukar inte va så förtjust och brukar hålla mig till kanterna
och ca 10-15 cm in åt mitten haha. Jimmy tycker jag äter en pizza helt fel hehe.
Melissa och Jerry har verkligen fått det jäte fint hemma.
Tycker domhar en mysig lägenhet =).

Nä nu ska jag återgå till tvn och sen ta hand om disken i diskmaskinen.
Fy satan va lite man hinner på dagarna när man é hemma med båda barnen.
Hinner varken städa tvätta mm. È det inte den ena så e det den andra som ska ha något haha.
Men det é roligt med. Sa till Lena (farmor) idag att man blir mer aktiv på något sätt,
alltså vill gå ut och hitta på saker. Typ sandlådan när det duggar som jag aldrig skulle göra annars
kan jag tycka vara skönt nu.
Jag blir la som ett barn när jag umgås med bara barn hela dagarna haha.
Ja frågar ni Jimmy så é jag nog lite barnslig.


Nä nu ska jag dra haha KRAM




 




 










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0