ikea...

Hoppsan 2 st inlägg på en dag. Har aldrig hänt innan haha. Men nu é det inte så konstigt, Nu é jag ARG.
Jag och Jimmy spelade Buzz och NHL och jag förlorade i ALLT. Så nu får han spela själv.  

Jag é verkligen en dålig förlorare.Men Jimmy é värre än mig. 
Så enligt mig får han sova på soffan inatt ;-).

Ja idag va vi på IKEA. Träffade Melissa och Jerry där med. Va fruktansvärt mycket folk. Men vad förväntar man sig en regning semesterdag? JO att pengar ska spenderas på IKEA haha.
Men men vi fick köpt det vi skulle plus lite till haha. Gick la sådär att sätta ihop nattersborden då Theo skulle vara snäll
och vara med och hjälpa mamma. Men allt blev bara värre han slänge iväg alla skruvar mm så mamma fick ligga på knä och leta och sen böjde han nästan sönder en träbit.
Ja dessa barn é till "stor" hjälp. 



2st av dessa som sängbord


Och detta som sänggavel.

Så nu é det bara en Lack hylla över som fattas sen é det färdigt i sovrummet.
Nä nu ska jag hoppa i säng.

Sov så gott. Natti Natti.


Nu håller vi tummarna för fint väder i morgon som det é lovat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0