Idag börjar SEMESTERN!!!


Ja idag jobbar Jimmy sista dagen =). SÅÅ skönt.

Kan ju börja skriva om onsdagen Melissa och Jerry va här och fikade.
Theo va så söt. När dom skulle gå så började han ta på sig sina skor oxå, han hade bara blöja och t-shirt.
Så frågade Jerry om han skulle sova hos dom och det skulle han. 
Så han gick med dom  halvägs ut till bilen sen fick jag springa och hämta han.
Fick även sålt min sängstomme =). Men den nya jag ville köpa går inte att ha då vi har dubbla madrasser.
Så vi får kolla efter lösning på ikea i morgon.

Igår ÖSREGNADE det verkligen hela dagen. Va översvämning här nere på vägen.
Så igår va det att vara inne hela dagen. Man märker verkligen att Theo behöver vara ute varje dag.
Men vi fick städa och Theo fick leka i slasken med vattnet.
Så va en seg dag igår. Sen när jimmy kom hem åkte vi och beställde en ny kul/frys på Media Markt.
Men é ca 2 veckors leveranstid =(.
Sen va vi hos farfar och fikade. Inte så roligt när Thilda bara skrek.

Sen har Theo ändrat beteende bara över 1 natt. Igår va han så j*vla tyken så jag visste inte vad jag skulle göra med han. Och bara slår sin lillasyster. Så fort jag fått henne att somna då hon bara skrikit så e han där och väcker henne.
Spelar ingen roll vart jag lägger henne. ÅÅ trött blir jag.
Så nu é det hårdhanskarna på här hemma igen. Hoppas han ändrar sig snart orkar inte ha han såhär på semestern. Fast då é vi ju 2 st istället. Sen säger han samma mening ca 10 gånger som gör mig GALEN.


Ja idag när Jimmy slutar så é det dags att handla mat som varje fredag.
Innan dess ska jag damsuga och tvätta golven och tvätta.
Sen blir det tacos med mina päron som kom hem från Azorena inatt.

Imorgon har jag och JImmy 3 år. Blir nog tyvärr hemma då Thilda skriker så på kvällarna =(.
Hade ju sett fram imot en middag ute. Men men.


KRAM





Ska göra likadant som pappa.





Kommentarer
Postat av: melissa

hehe aa han masserar för fullt men de gör svin ont=(.. hehe just det jag durasell=)

2009-07-24 @ 10:50:04
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0