Deprimerad!!

Ja fy fan vilket jävla väder, ursäkta uttrycket lr nä igentligen inte, man blir så deprimerad nu när Jimmy har semester och det bara regnar och blåser hela tiden. Va ska man göra?
Jag kan ju inte göra allt med tanke på att jag fött barn för 6 veckor sedan. Bada får jag inte göra så vi kan inte åka till en simhall. Sen kan man ändå inte åka till äventyrslandet för det REGNAR.
SÅ NU VILL JAG HA SOL OCH VÄRME.

Igår va vi ju på BVC för läkarkontroll med Thilda. Allt såg bra ut.
Hon vägde 4920g och va 57,5 cm så hon har växt enormt på 6 veckor.
Jag fick en tid till min bm med så nu ska jag börja fundera på att sätta in kopparspiral hmm.
Tycker det känns lite läskigt att ha något inne i sig hela tiden.

Sen va Lena och Sebbe här. Vi gjorde hemma gjord pizza, va svin gott va inte det minsta sugen på det med va enormt gott.. Sen hjälpte jag Lena att lägga ut jeans på tradera.

Nä nu ska jag se till så det händer något här idag om det é så att vi bara ska hoppa i vattenpölarna på utsidan haha.
nu prata Jimmy om ikea så dags att dra haha min dag räddad haha.



Thilda


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Vilken liten fin tjej! :) Jag längtar tills jag också har en sån liten going! Här är allt på topp! Patientbricka behöver man ha här i Varberg. Det kanske inte är så i Gbg? Man tycker ju att det borde räcka med leg. Hoppas allt är bra med er! Kramar!

2009-07-31 @ 21:29:04
URL: http://jennywalter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0