Blandade känslor.

Igår va ju kalas blev lyckat tillslut.
Hade dukat och fixat i ordning på utsidan men kl 16,50 innan gästerna skulle komma fick vi springa in med allt då det började ösregna =( såå typiskt. MEn god kycklig och potatissallad.
Tack Pelle och Lena.
Sen va ju tårtan lyckad oxå =).OM jag nu får säga det själv?

Sen när alla gått så va det dags att lunga ner Theo och försöka få han i säng i hyffsad tid. Blev dock kl 21 =(.
Idag har han inte varit så rolig bara varit trött och grinig. Men men. vad gör man?!
När han kom hem va han söt och sprang fram och pussade Thilda.
Då förstår man att han fattat att hon kommer stanna här och att han saknat henne med.
Sen har jag ju glömt att säga att Thilda "pratade" med mig för första gången i tisdags=).
Vet inte hur man ska skriva vad hon säger/låter typ "aoo aooa aoo aa"
med ett leende på läpparna. SÖTNOS.

Idag va vi hemma och lekte hos Ida och Maria,va kul att får träffa dom och Marias mage har allt växt. Så liten och söt.
Kom på att jag saknar min mage med men skönt att vara sitt normala ja igen.
Känner mig dock väldigt tom.
Ida va mer på Thilda, Hon kommer bli en bra storasyster som kommer pussa bebisen mycket hehe.

Idag é jag oxå väldigt ledsen och besviken på vissa människor.
Kan man inte prata med mig direkt i stället och förstå mig?! Jag é inte ensam men känner mig Jävligt ensam.
È  ju jag som får ta skiten.Jag e ju den som e hemma, och får ställa allt tillrätta.
È ju mig han visar sitt rätta ja för. Man kan inte säga att man känner personer utantill om man inte bor med dom.
Vet inte vad jag mer ska säga än att idag é jag väldigt ledsen och besviken på visa/ viss person.

Sen tänk på att ni ska säga vad ni tycker och tänker, Visa att ni älskar folk som ni älskar.
È lätta att glömma det och é lätt att inte känna sig så älskad.


Idag reste mina päron till Azorena. Hoppas dom får en underbar resa med god mat och dryck.
Och imorgon fyller syster yster år. =). hon börjar med bli gammal =)


Älskar er MEST





Kommentarer
Postat av: Frida

Tsss inte lika gammal som du ;P

2009-07-16 @ 15:40:02
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0