Älsklingens födelsedag



Hipp Hipp Hurra Hurra... GRATTIS GRATTIS Älskling.


Ja idag blir det fullt upp. Ska göra tårta och Thilda e helt hysterisk till och från. Stackarn, hon bajsade ändå lite igår. Hon é en tjej som verkligen vill ha närhet ochuppmärksamhet. Vill gärna ligga på ens mage och mysa.
Hon och Theo é väldigt olika som små. Theo bara sov och va lugn det mesta men Thilda e bara vaken och vill ha uppmärksamhet och närhet.
Sen funderar jag på om man vågar duka ute?! Vi blir ju 13 st och e ju goare att sitta ute.
Men ska tydligen bli regn ikväll.

ÅÅÅ idag kommer min älskling hem oxå. Har saknat Theo mycket. speciellt på kvällarna. När man myser mm.
Sen ligger rutinerna i huvudet. Kollar jag på kl och den visar
kl 14 "oj nu vaknar han snart och ska ha mat"
Kl 19 "Nu ska vi bortsta tänderna och snart sova".
Äckligt att man tänker så. Får la se hur rutinerna funkar nu när dom blivit ändrade. Sen har han ju sovit till 9 på morgonen. Konstigt att dom alltid ska sova längre när dom é borta.

Nä ska börja göra tårta och städa lite.
Ha en underbar dag och önska mig lycka till med tårtan haha





Fast min ska ha choklad på med =)




Kommentarer
Postat av: Design By Diva



Va kul att du läser bloggen :)

Är lite dålig på att uppdatera, ja nu de sista iaf men ska bli bättre :)



Hälsa o gratta!

2009-07-15 @ 17:10:03
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: isa =)

Lycka till med tårtan!!! =) Den blev säkert jätte god. Jag har också bakat i dag =) ha de fint, kraam!

2009-07-15 @ 18:35:56
URL: http://bellasita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0