8 Juli..

Hej.

Gud va det åskade inatt hehe. Ganska mysigt och ligga i sängen och höra hur det smäller och ösregnar.
Jimmy älskar det men jag é ju då mesig så jag é lite rädd. Så kröp nära jimmy. Fattar inte att Theo inte vaknade av det. Men men när barn väll sover så sover dom hårt hehe.

Ja idag va jag inne i stan med Melissa. Höll på att få panik. E fasen inte lätt att gå med tvillingvagn.
È ju inte barnvänligt någonstanns.

Så en gubbe blev arg på mig när jag skulle åka bussen från stan till tuve. Han tycket inte jag kunde stå så jag tog upp halva gången i bussen. Men vad fasen ska jag göra?! è ju inte mitt fel att dom inte kan bygga bättre bussar.

Sen att gå i butikerna med vagn é inte heller lätt. Dom måste ställa allt så nära så bara man vänder så så ramlar något.
È det inte meningen att man ska kunna gå lätt i butiker och kunna ta det lugnt och inte behöva tänka på alla som é runt om att dom ska kunna komma förbi och fram? Så man hinner knappt kolla.

Sen é Thilda lite skrikig av sig och vägrade ta bröstet när vi fikade så fick ge henne ersättning. Och värkar som folk aldrig sett en bebis gråta. Va fan sluta stirra och konsentrera er på erat eget. Barn gråter faktiskt. Låter värre än va det é.

Ja fick i allafall shoppat en tunika till mig. en liten present till yster. Också skulle jag ha tag i solhatt till Thilda men alla barn ska tydligen vara storhuvade så fick köpa en tunn mössa i stället.

Sen har Thilda börjat med andningsuppehåll men pratade med bvc och sen backaläkarhus och va tydligen ingen fara. Utan barn andas oregelbundet. Men é så äckligt när hon hissnar så efteråt.

Nu sover Theo och jag ska slappa framför tvn. Ha det bra kram kram









När Theo och pappa började med nytt golv. =)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0