7 Juli...

Hej kära vän.

Ja du lika dålig på att skriva här igen.
känns som att jag bara uppdaterara er om mitt lite tråkiga liv.
Handlar mest om blöjbyten och ammning =(, Lite tråkigt,.

I söndags skrubbade jag hela huset från topp till tå haha.
Sen gick vi ut till sandlådan. Men då kom farmor förbi med blåbär så det blev inte så mycket grävande.

Igår va första morgonen själv för mig med 2 st barn. men det gick galant hehe. Kom iväg i tid iallafall.
Theo blev dock jätte ledsen när jag lämnade han men gick snabbt över.
Han hade gått och sagt "mimmy" på dagis och dom frågade vem "mimmy" va? och då sa jag att det é hans pappa jimmy.
För Theo va sur på morgonen bara för att inte han fick åka bil till jobbet hehe, och när han é arg på sin pappa säger han "mimmy". HAha dom é roliga dom små. Idag fick han åka bil med pappa till dagis och då va han jätte glad och på dagis hade han sagt när jimmy lämnade han "Hejdå Pappa" och sprungit in hehe. 
När vi kom hem från dagis käkade jag och Theo och sen busade och lekte vi och hade jätte roligt, tills Thilda vaknade.
då bröt helvetet ut. Hon bara skrek oh skrek Till och från i 4½ timme. Va la magen som spökade och inte tillräkligt med mjölk i mina bröst. Stackars Theo ville ha min uppmärksamhet med så skrek inte Thilda så skrek Theo lr båda två. Visste inte vad jag skulle ta vägen ville bara springa härifrån.
Så att ha 2 st barn så måste man kunnahantera stress kan jag ju säga.

Idag kommer malin förbi på besök ska bli trevligt. Sen ska jag hämta min solstråle på dagis och nånstanns måste jag hinna tvätta med. Sen kommer farmor idag med. Känns som hon bor här typ.

Nä måste ta min griniga dotter.. KRAM KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0