4 Juli


HEJ!!

Gud jag måste börja skämmas för mitt dåliga bloggande =( *Förlåt*.

Så vad har hänt sen sist då?! Ja bra fråga hehe.
I torsdags jobbade jimmy och Theo va på dagis. Så Sofi va förbi på besök.
Va trevligt. Sen när Theo kom hem badade han hela dagen som vanligt hehe.

I fredags så efter Jimmy lämnat Theo på dagis så åkte vi och köpte en större pool och lite tåligare då våran son bor i vattnet och den gick sönder.Sen hämtade jag Theo på dagis fy satan va varmt det va att gå. Trodde jag skulle dö.
Sen va jag på BVC med Thilda. Allt såg bra ut och hon växer jätte bra.
Sen på kvällen va David Danney Sebbe Johan och Tobbe här och vi grillade och spelade Buzz.
Vi måste oxå köpa Buzz é svin kul. Speciellt när man slår Jimmy haha, enligt han skulle jag sova på soffan =).
Blev dock inte så haha.

Idag har vi varit på stranden med Melissa och Jerry va jätte trevligt och mysigt.
Theo é lite klen då han inte kan gå i sanden bara för att han blir smutsig då haha. Så nästa gång får vi ha med tofflor som han kan gå med i och ur vattnet haha.
Och kanske till alla andra då han fick panik om någon annan hade sand på fötterna haha. Han é rolig den lille.

Nu har jag lagt upp bilderna på datan med så kommer lägga upp några här nere. Hoppas ni mår bra och har det underbart i solen.




Nya poolen med två gotte grisar




Thilda





Syskonkärlek...







Kommentarer
Postat av: isa =)

Så fina dom är! =) <3

2009-07-05 @ 10:36:50
URL: http://bellasita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0