3 ÅR =)

Ja säger väll GRATTIS till mig och älsklingen idag då =). TACK TACK =) haha.
Ja idag har vi varit tillsammans i 3 år.

VAd har vi då hunnit med på 3 år?! Tro det lr ej, allt och ingenting haha.
 
x Blev tillsammans 25/7 2006

x Skaffat 2 barn som vi älskar över allt annat.
En son på 1 år och 10 mån och en dotter på 5 veckor.
 
x Förlovade oss 25/7 2007

x Vi har flyttat 3 gånger.

x Och Jimmy har haft 5 bilar =S.

Sen har vi ju gjort massa andra roliga saker med haha. Orkar bara inte skriva ALLT.

Ja det har varit dom 3 bästa åren i mitt liv och dom mest händelserika.
Trodde aldrig för 3 år sedan att jag skulle sitta här och ha hus och 2 barn och förlovad då hade jag bara skrattat om någon sagt det till mig hehe.
Älskar er min underbara familj.

Ja va händer idag då? Bra fråga.
Vi ska till Media Markt då dom ringde igår och den kyl/frys hade utgått så fick vi beställa en annan. Så idag ska jag in och få nytt kvitto på den. Blir en Bosch istället för LG. Sen ska vi åka till Ikea och kolla om vi kan lösa det med sänggavlen.

Sen hoppas jag ju på att Anna Thomas och Alva vill komma hit och grilla ikväll.


Ha det toppen kram kram





Min familj




Thilda

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis till er på den stora dagen :) måste träffa Thilda snart, ja dör så söt hon e goa valkar hon har hehe så söt :)

2009-07-25 @ 21:09:46
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: isa

GRATTIS!!! =)

2009-07-25 @ 22:17:03
URL: http://bellasita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0