14 Juli...

Gud va skönt att solen kommit fram igen.

Imorse vaknade jag kl 6,50 och trodde Jimmy försovit sig men han hade redan åkt till jobbet =). Så blir det när man é yrvaken och inte kommer ihåg att någon sagt hejdå och man fått en puss.
Jag gick upp och gjorde frukost va tyst eller tystare än vanligt hehe. Thlda va grinig då hon har ont i magen och inte bajsat på 2 dagar.
Sen gick  jag till bvc och vägde min lilla tjockis 4640g vägde hon. Fick även recept utskrivet till svampen i munnen. FY FAN va dyrt, kostade 313:-. È sjuka priser dom tar.

Sen åkte jag in till stan och lunchade med Sofi och hennes kille Daniel. Va riktigt trevligt och mysigt.
Sitta på en uteservering i sol och värme och massa folk runt om kring. fick riktig sommarkänsla. Det som fattades va en kall öl =).
Nu är Jimmy iväg och köper ny tv då Dennis på jobbet köpte våran. Jag é la mer lr mindre glad.
Dels för att jag fattar inbte varför vi inte kunde behålla den vi hade, han vill ha plasma istället för LCD lr om det va tvärtom (bryr mig inte). Blir så trött när han får för sig något.
Vill inte lägga alla mina pengar på räkningar varje månad nu när jag inte får ut så mycket så den får han betala själv.
Kul att vi hinner umgås nu när Theo é borta med.

Till Theo då, han har det bara bra. Jag blev la mindre glad igår när han inte somnat och kl va 21,45.
Vill ju inte att alla rutiner ska vara bort blåsta på 2 dagar.
Har ju Thilda med och Jimmy har ingen semester än. 
Så hoppas hon lägger han tidigare idag. Sa att han ska sova innan kl 20,30. 
Får la hoppas annars vet jag inte om man kan lämna han igen om inte dom förstår.
È samma med att alla verkligen gör som han vill. Han säger till när man ska köra bil, när man ska dricka lr äta, mm mm mm och detta blir ett helvete för mig och Jimmy när han é sån här hemma.
Vi kan ju inte sitta och leka med han hela dagarna. 

Nä nu kom Jimmy hem med Tvn, Sen ska vi hänga lakan då jag har renbäddat
sängen och sen ska jag lr Jimmy bada med Thilda. Så fullt upp.


Ha det bra kram kram




Theo ca 1 mån






Thilda 3 veckor..






 




Kommentarer
Postat av: Design By Diva



Hej!



Ja, får hoppas det försvinner!

Fina bilder, är det din son? Jätte söt iaf!



/Jennie

2009-07-14 @ 20:18:17
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0