13 Juli

Hej

Ja nu har Theo åkt med farmor till Orust. Usch va det é jobbigt att vara
ifrån sina barn men ändå skönt om man får säga så?! Theo och jag (speciellt jag)
måste lära oss/mig att vara ifrån varanndra. Har bara varit från han 1 natt innan och nu
ska han vara borta till onsdag om allt går bra.

Imorse vaknade Theo 7,15 =).
Så låg vi och myste en stund i sängen, han va väldigt mysig idag. har velat
kramas och sitta i soffan och mysa.
Sen i morse höll jag rent ut sagt på att skita ner mig. När jag kollade ut på altanen på
baksidan va där en STOR jävla RÅTTA. Fy fan va jag blev äklad kröp i hela kroppen på mig.
Så idag har jag inte öppnat altandörren så Theo har fått hålla sig inne.
 Nä usch é nog fan det värsta jag vet så e det möss, råttor och spindlar. Eller i stort sett alla små kryp hehe.

När Jimmy kommer hem efter jobbet ska vi åka till backaplan och se om vi hittar någon present till han. 
Han önskar sig ett spel till Ps3 men då tycker jag att han kan köpa ett så jag oxå kan få vara med och spela, lr hur?

Sen blir det la slapp i soffan vill igentligen hitta på något men Jimmy vill nog bara
 ta det lugnt då han ska jobba i morgon.

Kan det inte bli varmt och sol igen så man kan hitta på saker. È ju 1000 gånger lättare och man
har mer lust och ork om det é fint väder. Annars sitter man bara i soffan och ruttnar bort haha.
Vill ha SOL SOL SOL SOL.

Imorgon ska jag till bvc kl 10. Får se vad min lilla tjockis väger =).
Sen måste jag få salva tilll hennes mun för hennes svamp där. Stackaren värkar verkligen lida.  

Nä ha en underbar dag av det lilla som finns kvar av den hehe.



Och glöm inte att Theo och Thilda é med i GP i morgon =).



Mammas Älskling. *Saknar*








Kommentarer
Postat av: Frida

Vilket fint kort =)

Klart han ska köpa ett spel så du kan vara med.

2009-07-13 @ 15:24:49
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: isa

Nä fy sjutton, en råtta!!! ring anticimex för tusan. dom gör ju barn..snart har du tusen där å då kommer jag inte å hälsar på! ;-) klart man får sakna sitt lilla barn, annars hade de vart konstigt! Puss på dej fina Linda <3

2009-07-13 @ 18:12:42
URL: http://bellasita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0