12 Juli

Hej

Ja igår bar det ju av till varberg vid 10,30.
Resan ner gick inte så snabbt då alla skulle på semester med husvagnar och husbilar. Jätte poppis.

Nä vi kom ner så bjöds det på färskpotatis och sill för dom som gillar det lr thai mat.
Vi hade tur med vädret regnade inte något alls.
Sen bakade jag syrran och theo hallonpaj för Isa Lina och Lowa skulle komma förbi.
Va verkligen jätte kul att träffa dom igen. Måste bli oftare även om vi bor långt ifrån varanndra.
Isa och jag é ju båda mammalediga och Lina ledig.
Sen gick vi iväg till en lekplats och gungade mm. sen grillade vi på kvällen. vi åkte hem kl 20.

I dag har jag tvättat mina fönster och tvättat kläder. lite duktig e man allt.
Sen har jag och Jimmy beställt dop inbjudningar till vårat dop som e bokat 5 september och satt in en annons i GP som kommer in på tisdag (14/7). Så det får ni hålla koll på.

Sen till en helt annan sak. Ni får tycka jag e en dålig morsa då men ja kommer nog sluta amma nu.
Orkar och har inte tid att sitta 1 gång i timmen och amma och på nätterna äter hon lika ofta.
Har sakta börjat gå över ill ersättning nu. ammar bara va 6 timme. Hon é nöjdare och gladare och kan hålla sig 2-3 tim nu. Jag har kommit på att ammning inte e min grej. Känner mig bara uppbokad och stressad över det. Speciellt när man har en son som bara hittar på jäkelskap under tiden. Sen tycker jag inte det é så mysigt som alla andra säger.
Nä ammning é inte Lindas sak.



Ha det underbart kram kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0