10 Juli

Hej. japp gör en snabb uppdatering här.

Ska snart sätta igång och färga håret. Jimmy får hjälpa mig när han lagt Theo.
Får bli grönt haha. nä skoja ska ha så som jag haft det dom sista åren, mörk brunt.

È ju roligt att man é så varierande hehe. Känner mig lite feg för nya utmaningar om man nu kan säga så?
Skulle ju vilja klippa mig annorlunda men ändå behålla längden?! Hur gör man det då?
Nä skulle gärna när plånboken har tillräkligt med pengar lägga några tusen och ändra utseendet. 
È så mycket man vill och vill men man é helt enkelt för feg, (iallafall jag) =(.

Ja idag har jag varit hemma hela dagen. Theo hade feber i morse men försvann nu under dagen.
Igår va vi ju hos öronläkaren med han på återbesök. Han har vätska kvar i öronen så har han det i september när vi ska tillbaka på återbesök så ska dom fundera på att operera in rör i öronen. Usch vad hemskt.
è det något jag é rädd för så é det och bli nersövd och det vill jag verkligeninte att Theo blir.
Då önskar jag att man kunde byta så dom tog mig istället.

Sen kom farmor förbi och passade Theo så vi kunde åka och storhandla mat.
Sen kom Melissa och Jerry förbi på fika innan dom skulle gå på bio.
Känns som det é ett tag kvar innan man kan gå på bio igen =(. Finns så många filmer jag vill se nu med.

Japp och i morgon bär det av till lilla varberg. Hoppas bara inte det regnar för då stannar vi nog hemma. Har inte lust att åka 16 mil och bara sitta inne och trängas i en stuga.
Ska också få träffa lilla Isa och hennes dotter Lowa och lilla Lina som jag inte sett på evigheters evigheter =(.
tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra.
Jag och Isa bodde la mer lr mindre ihop ett tag under sommaren för ett antal år sedan. Känns som man börjar bli gammal när man tänker tillbaka så haha.

Ha det underbart blir nog inget skrivande imorgon =(.
KRAM KRAM












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0