1 Juli

Hej 

 OJJ redan 1 Juli.
Gud va fort Juni gick då. Även om jag tycker att den för det mesta va en PINA.

Ja idag fick vi sova till kl 7,30 =).
Jimmy lämnade Theo på dagis idag ville igentligen ha han hemma då han va så ledsen sist. Men det blir ju inte bättre för då kommer han ju inte komma till dagis på 6 veckor. Och det é ju väldigt länge.
Så idag åkte jag och jimmy till backaplan jag skulle ha en ammnings bh och jimmy skulle köpa toning till rutorna på bilen. Kan ju säga att jag håller mig ifrån han nu då han é svin arg för att det inte funkar som han vill och blir bubblor hela tiden. Så han ska kolla med någon kille som kan hjälpa han haha.
Tålamod finns inte hos han haha.
Sen kom Frida min lilla fis på lunch jätte mysigt. Fast vi hinner ju inte ens prata om hälften då vi inte träffats på 2 veckor och sen hinna säga allt på 1 timmes lunch hmm. Går inte ihop då vi båda é prat kvarnar haha.
Så Frida nu får vi ses oftare och längre =).

Igår va vi på liseberg va riktigt mysigt.
Men gud va trött man va efteråt. Theo va överlycklig hela tiden.

Sen har vi en jävla katt som springer in här hela tiden. Jimmy springer efter med vatten. Svin äklig é den.
Men måste ju för skjuton kunna ha öppet dörrarna i denna hettan.

Ja ikväll kommer Jimmys mamma och syrra och hennes dotter Lisa och Lisas dotter Maya på fika.
Ska ställa mig och göra äpplepaj oxå.

Nä nu måste jag rusa ska hämta Theo på dagis och visa upp lilla Thilda då dom frågade efter henne idag hehe.

PS. ska bli bättre på bilder, LOVAR men hinner fasen inte. Skriver ett inlägg när jag har 5 min över. Men Linda
ska skärpa sig DS.



KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida

Jasså var ni med på liseberg igår? var det mys? PYSS

2009-07-01 @ 14:04:23
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: Frida Lernmyr

Ja vi får ses längre :D Snart har jag ju semester med :D

2009-07-01 @ 15:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0