Torsdag = Regn =(

hej alla.

Har fått höra av en viss person att jag é dålig på att blogga =).
Kan vara för att jag inte hinner lr igentligen inte har något intressant att skriva.
Men ska börja skriva tråkiga saker oxå =)
.
Ja igår efter jobbet åkte jag in till stan och fikade. Jätte mysigt. Lungt och skönt.
Kom in mammor med sina barn kl 19,30 och fikade. fattar inte hur dom orkar dra med dom in till stan då?!
dom va ca 1 år barnen. Men alla é ju olika hehe. Min son brukar sova vid den tiden.

Idag blir det att handla mat efter jobbet då det ekar i kylen hemma =).
Sen kanske köpa hem frölunda matchen =).
FAN man hinner inte ett skit efter jobbet igentligen med huset hemma. Ser ut som ett h*lvete.
Måste få in mer rutiner hehe.

Imorgon blir en lugn ensam kväll hemma utan man men med barn hehe.

Har vaknat dumt idag, mår så fruktansvärt ILLA.
Hoppas det går över snart.
Bara 15 veckor kvar. börjar få lite små panik. dags att börja inhandla nya bebis saker.
Kläder, vagn, Bilbarnstol. mm mm.
Så har någon en Baby Travel 07-08 modell med hårdlift så é det bara att höra av sig hehe.
Fattar inte att det é såå svårt att få tag på en. Får la köpa en ny annars.


Ha det bra allihop och du med Anna hahah kram

Här kommer en bild på magen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0