Tisdag

Hej alla. sorry hann inte skriva igår.

Va ju ännu en dag på jobbet iallafall. Tiden gick fort. hade och göra hela tiden.
Va så skönt för när jag lämnade Theo på dagis i går morse så
va han inte ledsen. Han brukar vara hysterisk från det att vi går upp tills jag lämnat han.
Sen igår kväll hände inte så mycket. jag och Theo badade =). Han älskar verkligen det=). 
Vi måste skaffa badkar, blir galen på denna balja. så har det senaste bara duschat han.
Får se om vi vågar åka till Borås badpalats den 7/3 efter alla öroninflamationer =(. 

Idag kommer hans farmor förbi. Ska hämta tidigare då dagis stänger kl 16,00.

Nu ska jag fakturera lite =).
Kram på er alla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0