söndag

Hej alla.
hoppas ni mår bra?
jag é så sjukt trött. somnade kl 4 inatt efter att Theo varit jobbig, sen hade jag så f
ruktansvärt ont i vänster sida i magen.
Har haft problem med vänster sida sen jag blev gravid men asså inattva något fruktansvärt.

Igår va det fram med pulkan =). Theo älskade det. alla hans kompisar va här som han känt sen han va 3 mån.
Va riktigt roligt att träffa alla igen. Sen va det fika med kaffe och barkis hehe och lite bulle med.

Igår kväll kom melissa och jerry förbi på en god middag och Strålande god tårta lr hur ;-)?

Idag va det en snabbis in på backaplan och köpa nya skor och nu har Theo och jag sovit och ätit. Jimmy é och tattuerar sig nu (spännande).

NÄ nu ska vi in i badet. Mat överallt.
Såhär kan man se ut ibland och vara riktigt nöjd haha.

Trevlig söndags kväll och ha inte för mycket jobbångest ;-)


Kram alla...




Kommentarer
Postat av: bonn kalle

kul att det går bra för dej Linda.. följer allt din blogg ;)

2009-02-22 @ 23:36:28
Postat av: LInda

TAck va kul =)

2009-02-26 @ 12:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0