SNÖ =)

Hej alla. ja nu é det fredag igen hehe. sjukt va veckorna går fort.
Har tyvärr inte blivit mycket till jobba för mig då jag har varit hemma med Theo sen i onsdags.

Nu har det kommer ganska mycket snö så i morgon blir det pulka för hela slanten =).
ska bli kul för har aldrig hunnit åka med Theo, han har bara åkt med pappa innan.
Tyvärr kommer jag inte kunna komma i mina vinterkläder hehe denna tjocka mage e ju ivägen.

Sjukt va tiden går fort. é i vecka 24 redan har knappt hunnit börja planera lr införskaffa nya saker.
è ju bara en barnvagn och bilstol. När man väntade Theo så va allt färdigplanerat i v 20,
Jag har ju inte ens köpt några nya bebiskläder. denna gången ska jag inte ta reda på könet.
è så spännande hehe. Men tror på en kille till. Och killnamn é det enda vi inte kommit på haha.
så gärna några förslag här tack hehe.


Trevlig helg KRAM linda




                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0