Full rulle.....

Idag har det hänt massor.

Igår kollade vi på "Flickan som lekte med elden".
È andra gången jag ser den men den e så grymt bra. Längtar tills vi kan gå och se den sista.

Idag har det varit mycket gnäll här hemma. Thilda e sjuk.
Och hade för en stund sen 39,1c feber.
Det ända som hjälper e att bära och bära och bära.

Igår kväll fick jag gå och lägga mig på soffan med henne för att hon hostade så mycket.
Hoppas hon blir frisk SNART.
E trött på dessa sjukdomar nu.
Tycker vi inte varit annat än sjuka det senaste.

Jag har i allafall fått städat här hemma och tvättat klädseln på soffan =).
Sen va Anna och Alva här så Theo har fått lekt med sin kompis lite.
Sen tog jag mig i kragen och bokade tid till Vårdcentralen.
Fick nya tabl som jag ska äta nu i några veckor och blir det inte bättre ska jag tillbaka och få mer tabl och sen göra en grundlig undersökning och kolla om jag har magsår. Mindre trevligt då dom kör ner en slang i halsen.


Imorgon é det nyår =). VAd ska ni hitta på?
Melissa och Jerry och lilla Mio ska komma hit. Vi ska käka mat och dricka och ha det gott =).
Hoppas alla (utan barnen) orkar hplla sig vaken till kl 00 =).

Jag hoppas Thilda e feber fri i morgon så dom vill komma?!
Hoppas även om hon har feber att dom vill komma....



Ikväll ska vi spela bingolotto och bara mysa i våran blöta soffa haha.
Hoppas ni tar det lugnt och får en toppen kväll och ett GOTT NYTT ÅR i morgon =)..





KRAM på er...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0