Måndag igen..

God morgon.

Japp då va det måndag igen och denna helgen har bara försvunnit igen...

ILördags va jag och jimmy på bio. Gran Torino såg vi. Skit bra verkligen.
Den rekomenderar jag till alla att se.
Sen va det men och Theo va fortfaradne vaken (kl 21,20).
Så jag fick natta han och vi fick isöndag sova till 8,40 igår.
Vilket é lyx då vi bara brukar få sova till kl 6 =(.
Igår va jag på Brunch med några goa tjejer. Va jätte mysigt.

Idag blir kort arbetsdag ska till läkaren med Theo kl 13,10. Återbesök med hans öron.
Hoppas det ser bra ut.

Nä får jobba lite nu.

Välkomen hem Anna, hoppas ni haft en bra semester
och att det ska bli skönt att börja jobba hehe


KRAM på er.



Magen V30



Den nya vagnen


Theo på lekplatsen.



Kommentarer
Postat av: isa

ååå vad han e söt theo =)

2009-04-06 @ 17:04:46
URL: http://bellasita.blogg.se/
Postat av: Anna

Tackar!! Det känns bra att vara tillbaka i verkligheten igen......NOT!

2009-04-08 @ 15:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0